Kubra01wi Gulsahf bence bekle onları zaten yiyecek hayatı boyunca anne sütü alsın şimdilik doya doya 😀
Cihangiriinannesii Gamzem12_y yani fazla tuhaf bir doktorun emzirme yanlısı olması ve hatta yardımcı bile olmasi gerekirken mamaya teşvik etmesi de ne bileyim yani
Gamzem12_y Sakura-chan gelişimini takip edecem eger iyi gidiyorsa bi iki ay daha sadece anne sütü verecem
Sakura-chan Gamzem12_y 4 aylık 8 kg olmuş ne gelişiminden bahsediyorsunuz acaba ? Daha ne kadar kg alabilir ki ?
Gamzem12_y Cihangiriinannesii öyle sanki başından attı özele gittim bi de devlet kalabalk olur diye ama verdiğim paraya yazık oldu
Cihangiriinannesii Gamzem12_y ozellerin çocuk doktorları zaten genelde daha kötü oluyor nedense 🤷🏻♀️