Mama anne sütüme göre daha uzun süre tok tutuyor daha uzun uyur diye öyle demiş olmalı. Sütün varsa bebeğin kilosu da gayet iyi mama verme sonra bir alışıyor biberona meme reddi ile uğraş dur . Bir de gece süt hormonu daha çok çalışırmış bı nedenle gece emzirmen de sütü arıtıyor . Ben sırf bunun için gece üç dört gibi sağmaya kalkıyorum sütüm kesilmesin diye maalesef