Janss bizim saatlerimiz var mesela öğlene doğru 11-12 arası yıkıyorum 2 saat uyuyor bende günlük işimi yapıyorum müzik açıp kucağıma alıp dans ediyorum çok keyif alıyor her gün mutlaka bir saat ben kendim yürüyüşe çıkıyorum oğlumda böylede hava almış oluyor ama yalnız asla durmuyor mutlaka ya sohbet edicez ya oyuncaklarla oynucaz baby tv var kanal olarak orda şarkıları filan calısıyor onunla oyalanıyoruz bazen böle geçiyor vaktimiz