Pamuguum Haziran başı gibi başladık eğitime. Ağustosta yatağa koyduğumda kendisi oynayarak uyuyordu. Yer yer bozulmalarda tabi elini tutma, pış pış yapma gibi destekler uyguluyorum. Mesela şuanda diş çıkartıyor sanırım ve piş pış istiyor. Gündüz uykuları uyku eğitimi ile kendisi uzadı. Ben bir şey yapmadım açıkcası. Sadece bazen erken uyanıyor. Mutsuz ise odadan çıkarmıyorum, yatağından almıyorum. Uykuya dönmesini sağlıyorum.