245 Ben öğrendiğimde 120di değerim,adetim de 3 gün geçmişti ve normal yumurtlama döneminde iğne ile hamile kaldım planlıydı. Doktorum daha çok yeni 2-3 haftalık var yok demişti.Muhtemelen sizinki de çok yeni,o değerler illa birebir haftasıyla herkeste aynı olmuyor.Siz yine artışını kontrol edin sürekli artması gerek..Hakkınızda hayırlısı olsun🙏🏻🌸