Oyuncak1_ucak
Ben de aynen bütün bölümlere gittim. Bir kbb doktoru kristal dedi manevra yaptı ilaç verdi geçmedi başka kbb kristal değil dedi o boyun mr baktı boyun yapar dedi. Kbbci bunu diyen. Sonra ben kristal diyen doktora gittin tekrar beni iyileştir nolur dedim bu benlik değil psikolojik dedi. Boyun mr çeken doktor tüm bu şikayetlerini boyun yapar dedi. Şıkışmıs gibi hissedersin kafanı sanki küçücük bir odaya bir sürü eşya sığdırmaya çalışmak gibi dedi. Dengesizlik yapar dedi. Fizik tedavi verdi aslında o dönem iyiydim o doktor bana kışın kaplicaya git yazın kuma yat dedi. Eve traksiyon aleti aldım o da panikletiyor beni yapamıyorum. Boyun kulakta çınlama bile yapıyor. Berbat bir şey hayattan tat alamıyorum evladımla ilgilenemiyorum. Mahvetti beni bu sıkıntı. Hacemat da yaptırdım yok geçmedi. Ehli sünnet birine yaptırdım hatta. Acayip sinir de yapıyor. Nasıl boyun yapmaz tamamen o yapıyor. Burda biri at kestanesi kremi dedi onu da aldım. Ağrı bantları var onları da aldım. Annemde de meniere var. Allahim bu sıkıntılar herkesten gitsin inşallah