Hilaliahmer bisadekahve ya ben Avm ye ne zaman gitsem baş ağrısı çekerim, doğum öncesi sonrası fark etmedi. 😄 Ama en garanti yol Bi doktora gitmek ben tekrardan başka bir doktora görünmek istiyorum bu şekilde zor çünkü.
Annesinindurusu Aa beni de düşündürdü şimdi 🙄 önceden 0.75 miyop astigmatim vardı sonradan gözlük ve lens tutmamaya başladı. Bende hatta 2 hafta önce doktora gittim göz numaram 1.25 e çıkmış. Doğumla ilgisi var mı bilemedim 🤓
Alinadefne bisadekahve kendı sutunden sık mşlhh bnm eşim sıraya gırıyo her aksam sıktırır bnde sıkıyom kendı gozume ogluma kızima😂