bisadekahve Arkadaşlar, gözlerim normalde çok iyi görürdü ama doğumdan sonra bi puslu görme başladı uzağı göremiyorum ve hâlâ düzelmedi. Yaşayan var mı böyle bir durumu acaba düzelir mi 🤦🏽♀️🙏🏻
Defne_cicegim bisadekahve bunu bende yaşadım ve bende astigmat var ona bağlamıştım ama ben bı kaç kişiden daha duydum bunu demekki doğumla alakalı bende bekleyim surda ☺️
efuchan bisadekahve 2018 de ilk doğumumdan sonra gözlük takmaya başladım şuan 2020 de doğum yaptım gözlüğe rağmen bulanık görmeye başladım
Zeynepkrdmn bisadekahve evet bende de oldu. Annem Söylediğinde inanmadım ama ne çıkar diye yaptık ve çok faydasını gördüm saatler içinde. Yüzde yüz orjinal ismid sürmesi çekin gözlerinize. Hem sünnet zaten, gece uyumadan önce. Hatta sürmenin çubuğunu kuru sarımsağa batırıp Çıkar ve sürmeyi öyle Çek. Biraz yakıyor tabi ama çok etkili
Hilaliahmer bisadekahve bende de oldu. göz doktoruna gittim bir sıkıntı yok dedi ama ben çok rahatsızım bu durumdan.
bisadekahve efuchan ortalık biraz düzelsin geçmezse gerçekten gitmeyi düşünüyorum. Tekrar gitseniz mi acaba 🙄
bisadekahve Hilaliahmer tv ’de altta çıkan yazıları göremiyorum mesela. Eşime okutuyorum ne yazıyı diye o kadar kötüleşti 😂 bende çok rahatsızım
Zeynepkrdmn bisadekahve ben Gaziantepliyim. Kültürümüzde eğer sarımsaklı sürme çekmezse doğum yapan kadın, kör olma riski vardır diye bilinir. Ben reddetmiştim öyle şey mi olur diye. Ağrısından duramadım bulanık görmeye başladım hatta basım ağrımaya başlayınca denedim ve inanamadım
Hilaliahmer bisadekahve evet özellikle TV de zorluk çekiyorum ya yalnız değilmişim demek. Yoldaki tabelalarda filan çok sıkıntı yaşıyorum.
saripapatyam2 bisadekahve çok uykusuz kalıyor musunuz. Bendede olmuştu bebeğim küçükken hatta baş ağrısı baş dönmesi eşliğinde. Hemen nörolojiye gittim yorgunluktan uykusuzluktan kaynaklanandığını söyledi
bisadekahve saripapatyam2 kesinlikle oda etkiliyor tabi canımm ilk başta bende de çok oluyordu o 🤦🏽♀️
bisadekahve kubraF ah bi bilsem 🙈 virüsten önce avm ye gittiğimde ilk fark ettim dedim sadece ışık var benn hiç görmüyorum aslında
Mom091 bisadekahve astigmat ve miyop olduğum için yıllardır gözlüksüz puslu, uzağı da flu görüyordum zaten ama doğum sonra bende de arttı bu durum
bisadekahve Mom091 bende çok şükür çok net gören biriydim ama doğumdan sonra oldu bişeyler şuan miyop falan başladı diye düşünüyorum. Puslu , flu görüyorum dediğin gibi canım
bisadekahve Hilaliahmer aynen canım . Yanı 3 4 aydır avm ye gitmiyorum ama her gittiğimde baş ağrısı oluyor sadece ışıklar görüyorum hiç net değil. Sende de var mıydı böyle durum
saripapatyam2 bisadekahve aynen ben resmen gelen misafirin koltukta otururken yüzünü görememiştim ya aşırı bulanık görüyordum.
Hilaliahmer bisadekahve ya ben Avm ye ne zaman gitsem baş ağrısı çekerim, doğum öncesi sonrası fark etmedi. 😄 Ama en garanti yol Bi doktora gitmek ben tekrardan başka bir doktora görünmek istiyorum bu şekilde zor çünkü.