Deletedmom_297 Zeynocemre 2 ağustos doğumluyuz bu yok ihtimal şubatta başlarız suan tek anne sütü ile besleniyoruz 7. Ayda başlasam KESK'e doya doya anne sütü alsın istiyorum 😄
Zeynocemre Deletedmom_297 aslında bende sadece anne sütü veriodum taki bu ay sadece 90 gram alınca ebe mama ver dedi iki ölcek
Deletedmom_297 Zeynocemre cnm benim bebeğimde 2 ay önce 250 gram civarında almıştı çok az almıştı başla dedi başlamadım öbür ay 900 gram aldı birden
Sedefinpamugu Benim de 23 ağustos dogumlu 4 aylik olduk 5 den gün alacaz inşallah acaba başlayabilir miyiz ki şimdiye kadar sadece anne sütü aldi
Nuredves [bilinmeyen] doktordan sonra buraya ne dediğini yazar mısın canım? Bulunduğum şehirde çocuk doktoru yok ve aynı dertten muzdaribim. Hiç değilse bi hekim ne dedi onu bileyim:)
Hazal [bilinmeyen] bizde oyleydik canım çok guzel emiyordu ama meme reddi basladı 1 aydır devam ediyor
Hazal [bilinmeyen] ayımıza göre kilosu iyi 3. Ay kontrolünde 7 kiloydu her gün kaka yapardı 2 3 kez. Suan 3 ay 20 günlük 4 5 günde bir kez yapıyor kaç kg blmiyorum ama emmek istemıyor asla saat bası emen bebegim 4 saatte bir acıkırsa zorla 2 3 dk emiyor 😓
Hazal [bilinmeyen] kilonun çogu zarar zaten hareketlendi iyiyce vericek artık benim korktugum olay memeyi bırakması. Sizinde kilonuz ayınıza göre gayet guzel alt sınırda falan degl persentilden bakın bence ortalama oyle olması gerek
Meleknaz Mihrimar cnm doktorumuzun dediniz yazım sana elmayı cam rende de rendeliceksin sonra temiz bir tülbentten süzeceksin suyunu icireceksin içinde taneciqi falan olmasın diye armut suyu da aynı şekil cnm doktorumuz böyle söyledi yoqurt ya ew yapımı yoqurt yedir dedi
AhmetAlanya S_D anne sutu ıle beslenıyo canım her uc saate bi 125 cc verıyorum , daha liste vermedi verdıgınde ıns unutmazsam paylasırım sizi etıket yapıp ama oncelik yogurt snra tadımlık meyve sularından verıcem
S_D AhmetAlanya hmm anne sütü alıyorsa acele etmeyin derim ben 😊 bende çok acele ediyorum ama kendimi tutmaya çalışıyorum da aynı zamanda 🤭
ayseoztas Zeynocemre ebe verebilirsin dedi 4 oldu 2 gün 4 gün arayla falan verdim kızım cok sevdi en son bir fincanı bitirdi 😊