anneCANan MelihAsk28 ben hep sleepy kullandım kilot bezinide ondan aldım elimde bir kaç paket kaldı o bitsin kilot beze döneceğim hepten çünkü üç dört ay sonra işe başlayacağım babamız için de kullanışlı olacak gibi
Esdoel MelihAsk28 benim kızım 1 yaşında ilk iki dışını çıkardı 4 ay sonra üstten iki diş 2 yaşına kadar 4 tane dişle durdu 😂 2 yaşını ya 1 yada 2 ay geçince pat pat hepsini pes peşe çıkardı acele etme hiç canım 😊
Esdoel MelihAsk28 doğru canım eşimin akrabasiyla aynı gün doğum yaptık onun oğlu 3 ayında çıkarmaya başladı 1 yaşında ağzı dış doluydu benim kızım ise 2 taneydi sadece 😁 bırak geç çıksın bir sorun teşkil etmiyor