Bende sezeryan oldum bebeğim şuan 14 günlük 1 hafta hiç sütüm gelmedi e bebekte promalt diye bir içecek var birde galactago diye bir damla günde 3 kere 15 damla suya damlatıp içiyorsun ben çok faydasını gördüm herkese şiddetle tavsiye ederim..Bol bol sütüm geliyor hele o damlayı düzenli kullanırsanız çok çok faydasını görürsünüz çevremde böyle sıkıntısı olan kişiler kullandı herkes çok memnun bende dahil…