Merhaba buradan çok kaygılı olduğum bir zamanda hiç bir yakınıma kendimi ,beni gecelerce uyutmayan şüpheleri korkuları anlatamazken hiç tanımadığım hemcinslerime derdimi anlattım.kimisi belki okuyup geçti,kimisi hiç tanımadığı bir bebek için dua etti..ve belki aynı korkularla başka annelerde buraya bakacak.sonu kötü bitmeyen bir hikaye okumak için saatlerce her başlığı okuyacak,eli kalbinde.o yüzden buraya yazmayı borç bildim..oğlum artık bir oyuna yahut ilgisini çeken başka bir şeye çok odaklanmadıysa adına bakmaya başladı.işaret etmiyordu bir haftadır işaret etmeye başladı..baba dede ade attı vb sözcüklerimiz vardı ama ilk dün anne dedi…anneannesine dedi ama olsun🤷🏻♀️16 aylık olduğu gün 3 yaş için önerilen balık tutma oyununu tek başına oynayıp her balıkta bize bakıp alkış istedi beraber hem alkışladık hem ağladık…bir buçuk ayda tv tablet televizyon u tamamen kaldırarak bu noktaya gelebildik..belki akranlarına göre hala gerideyiz…ama artık geceleri uyuyabiliyorum,umutla uyanabiliyorum yeni güne..buraya yazmak istediğim bir diğer şey ise.lütfen ama lütfen çocuklarınıza tv tablet tv izletmeyin..bir akrabanızın veya bir yakınınızın çocuğu izledi ama hiç bir şey olmadı mı? Bu sizin çocuğunuza olmayacağı ,gelişimine ket vurmayacağı anlamına gelmiyor..ve olduktan sonra inanın hiç bir gözyaşı,pişmanlık,vicdan azabı kar etmiyor.hiç bir söz avutmuyor sizi..allah tan gelen her şey başım üstüne ama insan kendi hatasıyla sağlıklı bir şekilde nasip olan evladına nasıl zarar verir ki..verirmiş..hiç bir sebep bunu haklı kılmazmış..içim hala tam anlamıyla rahat değil.uzunca bir sürede olmayacak…burdan yazan bizim için dua eden herkese teşekkür ederim.sevgiler🌸