Eren10 bebeklerde en doğru ölçüm makattan daha sonra koltuk altından olur canım. Başından ölçme bebeklerin başları vücuda göre daha sıcaktır zaten. Ateşi yok bu arada telaş yapma yine de çok geçmiş olsun 🤗 4. Ay aşımızda 37,6 ya kadar çıkmıştı ama herhangi birşey yapmadım sık kontrol ettim alnından ölçtüm bitti sonra kendiliğinden.