İyi geceler herkese
tüm yorumları okudum az önce benim de çok endişeli olduğum bir konu emmeyi bırakmak:( şöyle bir talihsiz tecrübem oldu sizle paylaşmak ve fikirlernizi almak istiyorum. Oğlum memeye aşırı düşkün tamamiyle keyif , yemekten ömce sonra , düşüp kalktığında , uyku öncesi sonrası her zaman istiyor. Üstelik yatar pozisyonda emmk istiyor ve iki göğsümünde açık olmasını :) tüm bunlar zaten şu süreçte evde kaldığımız için zorlamadı beni ama son 1 aydır bir göğsümü emerken diğeri ile oynuyor ve uykuya dalması o kadar uzun sürüyor ki artık göğüslerm acıyordu bende karar verdim en azından gece emmeyi bırakıp kendisinin uyumasını sağlayacaktım. O gün gün içerisinde artık büyüdüğünü şimdi istediği kadar içebileceğini ama gece sütünü içip annesi gibi yatıp uyuyacağını falan söyledim . İlk gece emzirdim ayırdım memeden sabah yine içeceksin oğlum diyerek konuşa konuşa uyudu çok sevindim oldu bu iş diye ve gece kaltığında da su verdim hemen daldı . Ertesi gün öğle uykusunda da aynj şeyi denedim ama öyle öfkelendi ki bana şok oldum resmen bütün gün ağladı resmen nefret etti benden çığlık vurma ki bunları nırmalde asla yapmaz :( mecbur verdim tekrar ve şu an o kadar korkuyorum ki nasıl bırakacak . Gece beslenmesine ihtiyaçları yok artık devamlı uyku daha önemli çünkü . Acaba niraz daha büyüdünde daha anlayışlı olur mu ne dersiniz ?