Srht Kendi düşüncemi söylüyorum. Bunu kendinize de kızınıza da yapmayın lütfen. Diş dönemi atak dönemi onların meme de rahatlatmaları demek, izin verin kendi bırakana kadar emsin. Bunda hiç bir kötülük yok. Oğlum 20 aylık istediği kadar emebilir. Şuan dişlerinden bir tanesi çıkıyor o yüzden sürekli memedeyiz bizde ama onun canı sağolsun. Onlar hazır olduklarında bırakıyorlar ve bunun öncesinde azaltarak memeyi buna hazırlıyorlar. Bu sayede anne de mastit ve süt birikmesi gibi sıkıntılar yaşamıyor.
Biliyorum anne için zor oluyor yeri geliyor müsait olmadığımız anlar oluyor ama ben gittiği yere kadar emzirmekten yanayım. Dış dünyaya kapatın kulaklarınızı sadece kızınızın hislerine, sesine kulak verin. Onun size ihtiyacı var. İnsanlar konuşur verin cevaplarını susturun.
Bir kez daha düşünün. Yemek yemeyen çocuk memeyi bırakınca da yemez bir çok kez bunu okudum. Yine de siz bilirsiniz. Anne sizsiniz, inşallah kolaylıkla geçer..