Ata0905 Umutkusu yeni basladik 7 damla olarak 4 ay 10 günlüğüz. Üzerinde 4-10 yaş arasi için diyor ama damla olarak başladık biZ. Ölçek ml olarak ayarlı. Doktorumuza çok güveniyorum o yüzden tereddüt etmedim. Sıkıntı yaşamadık 10 gün oldu başlayalı.
Seda_123 Hazellkrnz Ferrum değilde vegaferon kullanıyorum emzirdikten 1 saat sonra 5 damla veriyorum öyle demişti hemsire hiç sevmiyor zorla veriyorum valla
Sakvarelo Hazellkrnz sabah aç karna kilo sayısı kadar damla veriyorum hemşiremiz böyle söylemişti canım