gzmbrn Hazellkrnz ben beslendikten 1-1.5 saat sonra veriyorum böylece ne aç ne tok olmuş oluyo diğer türlü kusuyo aç veya tok verince
Esmataha Hazellkrnz aç karnına kullan kuzum. Verdikten sonra da yarım saat kadar bi şey vermemeye çalış daha etkili oluyor. Malesef kan ilaçları süt ve süt ürünleriyle etkisini azaltıyor.
Zeynepmeryem01 Hazellkrnz bende kullandım ne zaman versem bebeğim hep kustu bende bıraktım sabahları pekmez içiriyorum en doğalı işte
Esrabrra Valla bende o kadar post açıyorum kimseden ses çıkmıyor anlamadım kaynanamı anlatsam yüzlerce yorum gelir gerçekten ihtiyacımız olan şeylere asla cevap gelmiyor
Ata0905 Hanis sidefer yada ocean mikrofer kullanabilirsiniz mucize gibi takviye onlar hiç yan yapmıyor 🌺
Hazellkrnz Hanis ben düzenli kullanmadım hiç.Bugün kan testi yaptırdım doktor değerleri güzel ama yinede kullan dedi.
Umutkusu Ata0905 merhabalar ben de ocean kullanmayı düşünüyorum siz onu kullanınız mı. Kaç damla kullandınız. Sağlık ocağının verdiğini kullanmadım 5. Aya girdik artık başlayacağım ben de
Zeynepmeryem01 Hazellkrnz dut kullandım 6-7 ay şuan keçiboynuzu özü içiriyorum biraz ağır olduğu için az içiriyorum ama çok şifalı tavsiye ederim bebeğiniz büyükse
Ata0905 Umutkusu yeni basladik 7 damla olarak 4 ay 10 günlüğüz. Üzerinde 4-10 yaş arasi için diyor ama damla olarak başladık biZ. Ölçek ml olarak ayarlı. Doktorumuza çok güveniyorum o yüzden tereddüt etmedim. Sıkıntı yaşamadık 10 gün oldu başlayalı.