MevNil Genelde 40 1 saat 20 dakikada yıkıyorum hiçmi bi lekesi çıkmaz zıbınları hep leke içinde duruyo öylece muz lekesi bile çıkmazmı yani ama çıkmıyo
SbnmTlg Ben bi yıkamada şöyle yaptım umarım zararı olmamıştır cildine. Lekeler çıkmadığı için önce bizim kullandığımız deterjanla yıkadım, makineden çıkarmadan bebeğin deterjanıyla tekrar yıkadım.
Ata0905 Pelin_brkn baby me leke çıkarıcı sprey harika bişey en büyük kurtarıcı. Ve beyaz sabun da çok iyi bu konuda. Lekeleri bekletmezseniz bu şekilde çıkıyor hepsi🌸
Sahreyldrm Zeynepazram içeriği aynı demişlerdi ama ben sprey olanını aldım kullanımı kolay olduğu için evde sprey siseniz varsa ona boşaltıp kullanabilirsiniz
ozge3747 Pelin_brkn Ecos3 ün mucize spreyini kullanın tamamen bitkisel ve lekeleri güzel çıkarıyor kıyafetin üstüne sıkıp makineye öyle atıyorsunuz
Durunisamm @Pelin_brkn#501205 Pelin_brkn 8 beyaz sabunu rendele lekenin üstüne koy makinayada deterjanın üstüne bir tatlı kaşığı koy tertemiz beyazlar
Hazellkrnz Denisskaratas evet canım derece ve saat de önemli .Zaten 60 dereceden aşağı yıkadığın zaman hem hijyenik açısından hemde leke açısından iyi olmuyor