Pelin_brkn Kimyasal kulanmak istemiyorum dalan granül kulanıyorum ama lekeler cıkmıyor kulanıp ta memun kaldıgınız deterjan varsa yardımcı olurmusumuz☺️
Hazellkrnz Pelin_brkn benim lekeler çok bekliyor hatta kuruyor diyebilirim. Dalan roxy kullanıyorum 60 derecede 1 saat leke falan kalmıyor canım.
Purple13 Pelin_brkn beyaz sabun sür çitile her lekeyi çıkarıyor bazen sabunlu suda bile bekletiyorum sonra makineye
110520 Hazellkrnz çekmiyormu kıyafetleri ben ilk kıyafet yıkarken 1 saat 40 derece baby me granül sabun ile yıkadım hepsi çektı 😂 şimdi 30 derecede 30 dakika yaptım çekmiyo hiç
Hazellkrnz 110520 hayır çekmiyor benimki. 30 derecede lekelerim çıkmıyor benim. 60 da yıkıyorum tertemiz oluyor 😂
Ecerg Ebebekten Nuk leke çıkarıcı sprey kullanıyorum bu zamana kadar çıkaramadığı leke olmadı hiç, çok memnunum tavsiye ederim 🌸👍🏽
Nefest Pelin_brkn baby me leke cıkarıcı sprey var ebebekte. Ben onu sıkıyorum leke üstüne. Fıyatıda uygun bakabılırsın
tuba8burak Ben unibaby deterjanı ve yumuşatıcısını kullanıyorum leke de kalmıyor mis gibi de kokuyor 🤗
happilyeverafter Pelin_brkn ben duru granül matik kullanıyorum. Kaka lekelerini 1 gece onunla suda bekletiyorum sonra makinada yine duruyla yıkıyorum. Hiç leke kalmadı şimdiye kadar. Aynı şeyi kendi deterjanınızla da deneyin. Belki işe yarar.
Elistosunanasi Pelin_brkn durunun beyaz toz olanını dene adı aklıma gelmedi şuan lekeleri fazla bekletme çamaşırda çıkar hemen