AselLilam13 cerennaslann işte bir ümit benimkisi 😂 valla gak guk meme oldum resmen ya yapışık geziyoz 😂
Aysegul1910 AselLilam13 almazsa ucunu pekmeze batırabilirsin bir iki damla ☺️ Ben öyle yaptım damaklı emzikte alışmıştı ama awentin bu emziğini önerdiler onu hemen aldı eğer almazsa bir iki damla batır
Aurora0 AselLilam13 en iyisi avent ultra air bence de. Oioi uyku arkadaşı aldım emzikli onu tutmuyor mesela. 0-6 ayını kullandik şimdi 6-12 ay kullanıyoruz. 🎉
neyzen15 AselLilam13 benimki onu da almadı hala beni kullanıyor çok nadir nuk kauçuk var onu bir iki çeviyor ağzında🤷🏻♀️
Rukiyemiran AselLilam13 yok canım settir yanları ama iz yapmaz yok meme reddi olmadı emzikte meme reddi olmaz rahatlıkla verebilirrsin
Smyrailkim Ben bir sürü emzik aldım.hic birini almadı bi tek avent emziği aldı çok memnunuz çok güzel bir emzik