AselLilam13 Kızlar 2 bucuk aylık kızım var emziğe alıştırmaya çalışıyorum geceleri sürekli meme ağzında emzik niyetine beni kulllanıyor avent ultra air emziğe çok olumlu diyorlar bu emzik damaklımı damaksızmı kullanan var mı
Aysegul1910 AselLilam13 ben kullanıyorum bi çok emzik denedim aldı geri attı en son dediğiniz emziği aldım çok hoşuna gitti
1fgn AselLilam13 düz aslında güzel bir emzik bende 2.5 3 aylıkken aldım ama alışmadı umarım sizin bebiş alışır.
Seutfu AselLilam13 4 günlüktü verdim 🙈 hic yok demedi 😂 şimdi 6 18 ayina geçtik. Sadece uyuturken alıyor dalınca atıyor 🙃
AselLilam13 glnaykt ahaha bende geceleri vermek istıyorum uykuya dalması için dışarı gittiğimzde okadar kullanmak istiyorum
GokturkAlp AselLilam13 Benim bebeğime de en sonunda tutar diye ultra air soft aldık, onu da kullanmadı. Emzik almayan bebek kesinlikle almıyor ne yaparsan yap.14 aylığız yine aldım bi umut gece uyurken kullanması için belki büyüyünce hoşuna gider diye yine kullanmadı.
AselLilam13 GokturkAlp ay bende geceleri için istiyorum sürekli beni çekiyor çekip çekip sütüde bitiriyor emzik diye uyuya kalıyor ölece zorlanmaya başladım
cerennaslann AselLilam13 emzik koleksiyonumuz vardı bir zamanlar.Neler neler bakkal emziği de dahil almadı aldıramadım😬Almıyorsa almıyordur gerçi biz şimdi 13 aylığız o zamanlar aklıma geldi.Şimdi aventin emzikleri bebeklerine veriyor kızım 🤦♀️
AselLilam13 cerennaslann ahahaha 😂😂😂 bizde öleyiz ne bulduysam alsım ama tükürüp öğürüp atıyor hep herkes bundan mennun daha reddeden fazla olmamış ama bizim kız biraz inat 😂
AselLilam13 Aysegul1910 ya teşekkür ederim çoğu bebek alıyormuş emziği bizimki alırmı acaba her çeşit aldım ama
Rukiyemiran AselLilam13 https://imgyukle.com/i/ysR3RA https://imgyukle.com/i/ysRWtH Emzik bu canım benimki uyurken tutuyor uykuya dalınca atıyor gun içinde hiç tutmuyor
cerennaslann AselLilam13 ümidinizi kırmak istemem ama tablo çok tanıdık geldi bana🤪yine de şansınızı deneyin🥳
Rukiyemiran AselLilam13 yok canım settir yanları ama iz yapmaz yok meme reddi olmadı emzikte meme reddi olmaz rahatlıkla verebilirrsin
Aysegul1910 AselLilam13 almazsa ucunu pekmeze batırabilirsin bir iki damla ☺️ Ben öyle yaptım damaklı emzikte alışmıştı ama awentin bu emziğini önerdiler onu hemen aldı eğer almazsa bir iki damla batır
AselLilam13 cerennaslann işte bir ümit benimkisi 😂 valla gak guk meme oldum resmen ya yapışık geziyoz 😂