Mervclk Lokma ben 4.ayda aldim 2.aydan sonra göğsüm sertlesmemeye başladı rahat edemedim süt az mı diye merakimdan aldım sabah doluyken iyi sağım yapıyor sonrasında zar zor 30 ml falan kullanmıyorum ben de
Ctnayse Mervclk bende de öyleydi. İkizlerim6.ayda emmeyi bırakınca bende sattım boşa almış bulundum :(
Mervclk Ctnayse ben para vermedim hediye geldi para vermis olsam çok üzülürdüm hiç kullanamadim çok iyi diyorlar ama ben o verimi alamadim bir türlü bir süre sonra süt olmasına rağmen çıkarmıyor elimle sıkıyorum geliyor ama makineye yok vaktimi alıyor
meruz bende lansinoh kullanıyorum ama memnun değilim sanki sadece meme çok doluysa ön sütü iyi boşaltıyor biraz yumuşaksa meme o sütü boşaltamıyor. ben elle sağınca daha çok çıkarıyorum ama onada zaman mı yeter🙄
Lokma Seldarel tahinler, damlalar vs vs olmuyor. Sadece bi gece arkadaşlarla dışarı çıktım, kizimi babasına bırakıp geldiğimde fiskiriyordu 😂😂 her gün çıksam belki yeter 🙈
Ctnayse Mervclk aynı şeylerden memnun değiliz :)) ben birde iri göğüslüyüm ağızı uumadı içinde büyük olmasına rağmen
[silindi] [bilinmeyen] ben lansinohun elektriklisini kullanıyorum, genelde gece uzun uyursam göğüslerim aşırı doluyor ve kızım sadece birini boşaltabiliyor. dolu olan göğsümü de son ayarda sağıyorum. göğüslerimin yara olduğu doğumdan sonraki ilk zamanlar dısında hiç daha düsük ayarlarda kullanmadım acıkcası.