Lokma ben hiç birinden memnun kalmadım. Sıkıntı bende sanırım😂 kuzenimde avent vardı denedim 1saatte ancak 30cc çıkardı elimle sıktığımda 1saatte 180cc çıkardım düşünün. Lansinoh deseniz çiftlisini aldım ondada memnun kalmadım. Bence ben beceremedim. Herkes lansinohtan memnun. Zamanında iyi araştırmıştım. 250ye alıp 100e sattım içim acıdı ama evde duracağına ihtiyacı olan biri kullansın dedim.