mrvyldz burnunu sık ayağının altına vur uyandır emzir bak benim oğlum onun yüzüne iki defa küveze girdi çok yükselmiş bilemedim doktor 24 e çıkmış eğer 30 olsaydı beyinde hasar kalırdı dedi gerekirse sütünü sağ biberonla ver mama ver ben öyle yaptım uyanıp memeyi tutmuyordu biberon verdim küveze girmesinden iyidir hatta bibebon verince memeyi bırakır diye korkma ben geceleri hala mama veriyorum memeye çok düşkün bırakmaz asla memeni bizim Bi akrabanın bebeğinin sarılığıı yükselmiş bilmemiş özürlü olmuştu çocuk ve 4 yaşına gelince vefat etti dikkat et lütfen 🙏 🙏