mrvyldz sarılıkta sürekli uyumak ister bol bol emzirirseniz sarılığı geçer kısa sürede normale hemen döner benim kuzum da öyleydi uyandıramadığımız için hemşiremiz ayağının altını cimdikleyip ağlatıp ağzına memeyi vermemizi önerdi emmesi önemli şuan emsin geri kalan zamanda uyuşa da endişelenmeyin geçer zaten ben kıyamadığımdan babasına derdim o cimdiklerdi ayağını öyle emzirdim bi hafta falan sonra geçti