CanEl88 ben ya ac kalırsa diye korkmuştum ama acıkınca atıyolarmış zaten ama ben hata yaptım damaklı emzik verdim ilk bi iki gün tuttu ama kısa süreli o bi ili gün göğsümü hemen kavrayamadı biraz uğraştı bi de önerim philipsin su ortası delik olan varya adini hatırlayamadım o bi çok bebeğe ağır geliyo ondan alma philipsin hafif olanları var ucu da anne göğsüne benziyo onu al derim nacizane fikrim