Merrvesph11 Kızlar ben eventin ayıcıklı olan emziğinden aldım ama 18 aylık aldım kızım 1 aylık emerken ses çıkıyo sanki diş etini sürtüyü gibi sizce zararı varmı
Cemrelif Merrvesph11 tabikide zararı var. Ağzında damağından çok büyük bir emzik var. Damağı zamanla zarar görebilir. Ayına uygun emzik alın mutlaka. Bu emziğide ilerde kullanırsınız
Babygirly Merrvesph11 1 aylık bebeğe neden 18 aylık emzik aldığınızı sorsam 0/3 0/6 değil de 18 ağzında tutmakta zorluk çekiyor büyük ihtimalle kullanma sakın
Cslsri Merrvesph11 damağına sardığı kısım büyüktür yenisini almanı tavsiye ederim.. ben şimdi 3-18 olana geçicem bu süreçte 0-3 kullandım
Deryatkd07 Merrvesph11 ne kullandıysam tutmadı tutmuyor Philips avent kauçuk emzik Nuk emzik Gittim ucuz emzik tutar belki diye onu da aldım yok tutmuyor Ellerini tercih ediyor 🙈🤦🏼♀️
Nnzhktt Gldnkrm bende bu korkum yüzünden ilk 1 ay vermedim sonra bebeğim beni yalanci emzik olarak kullanmaya başladı verdim bu sefer de bi iki gün tuttu sonra öğürüp atti şimdi 2 aylık veriyorum kavramiyo emmiyo ağzında geveliyo. Emzik onun rahatlamasını daha rahat uykuya geçmesini sayliyo süt gelmediği için acıkınca mecbur emiyo
BusraElaa Merrvesph11 bebeğim 3 aylik avent aldik wee baby suavinex aldik şimdi 10 gündür zar zor nuk tutuyo damakli kauçuk olan