Mihra07 deniz2809 merhaba benim kızım da kullanıyor şu anda tedavi süreciniz nasıl gidiyor ? Değerleri kaçtı
deniz2809 Mihra07 merhaba bizim iki ay takılı kaldı çok şükür daha sonra çıktı sağ kalça tamamen iyileşti solda iyileşti ama gelişimi daha yavaş sürüyor bi sıkıntı yok dedi doktor yürüyünce tekrar getir dedi
Mihra07 deniz2809 sizin adınıza çok sevindim biz takalı 2 ay olacak kontrolümüz var bayramdan sonra inşallah gelişme olur bizde de . Kaç aylıkken takılmıştı birde palvik bandajı mı takmışlardı yoksa freska mı? Değerleriniz kaçtı bandaj takılmadan önce
deniz2809 Mihra07 teşekkür ederim sizler içinde duacıyım 🙏 2 aylıkken takıldı 4 aylıkken çıkarıldı palvik bandaj takıldı sol kalça 53 sağ kalça 56 idi yanlış hatırlamıyorsam .. inşallah bebeğiniz bir an önce sağlığına kavuşur 🙏
Mihra07 deniz2809 amin inşallah Çok teşekkür ederim. .. sizin bebeğinize film mi çekmişlerdi en son yoksa ultrason mu ?
Mihra07 deniz2809 bizim her kontrolde film çekiyorlar 3 aylığız şu anda doktoruma sordum çok düşük düzeyde kurşun koyarak çekiyorlar dedi. Hiç bir zararın olmayacağını söyledi film çekmek daha garantiliymiş öyle söylemişti. İnşallah dediği gibidir.
deniz2809 Mihra07 ben 4 Farklı doktor gezdim hepsi ultrason ile baktı doktorlarım 6. ayı bekledi film için . Siz hangi şehirdesiniz ben Ankara’da olmama rağmen doğru dürüst doktor bulamadım çok araştırdım bu pandemi döneminde devlet hastaneleri malum randevu vermedi
deniz2809 Mihra07 içinizi ferah tutun çok zor bebeklerimizi o şekil görmek çok üzüyor bende çok yıprandım ama onun iyiliği için sabrettik ki çok şükür iyi oldu inşallah bebeğiniz en kısa zamanda sağlığına kavuşur 🌸
Mihra07 deniz2809 deniz2809 ben Alanya’da yım işinde uzman bi doktor bulduk şehir dışından gelen hastaları var.iki doktora götürüyorum bende biri ultrason ile biri de film ile bakıyor. Film ile bakan doktor gelişme var diyor
arasbek Merhaba 3 aylığız sağ Alfa 59 sol 57 çıktı bandaj taktık bugün 3 ay takılacak bir ay sonra kontrol dediler acaba bi ay sonra değerler düzelince çıkartılıyor mu bilginiz var mı sizde nasıl oldu