Moral olduysa ne alâ:) inş hemencecik iyileşir kuzunuz .ben ilk öğrendiğimde ağladım. Çok kötü hissettim .sonra biraz araştırdım. Ve çok şükür kalça çıkığı yada kalça gelişim geriliği olanların bir çoğunun erken teşhis ve bandajla düzeldiğini öğrendim.