B612 öncelikle Allah yardımcınız olsun ben de Ocak’ta girdim zor bir süreç. Olabildiğince sakin kalın hızlı konuşmamaya çalışın. Ben soruları kağıda yazmak istemiştim o bana bayağı zaman kazandırdı. Bilmediklerinizi yuvarlayın. Ben saat 10 da girdim 15.30 da çıktım. Bazen 5 hoca aynı anda bir şeyler soruyor mutlaka birine odaklanın. Danışmanınız ile göz TEMA’sı kurun. Sınav başkanına da sevimli olun inş başarırsınız. Bebeğiniz güç olsun size 💪🏼