Yarın benim için oldukça önemli birgün çünkü doktora yeterlilik sınavına giriyorum. Sabah dokuzdan beşe dek sürecek ve hem yazılı etabı hem de sözlü etabı var. Bebeğe eşim bakacak ama duracak mı ağlayacak mı hiç bilmiyorum mama da aldık her ihtimale karşı çünkü sütümü sağamıyorum makinem yok ayrıca o kadar sütüm de yok acıkınca mecbur mamayı içmek zorunda. Sınavı inşallah geçerim yoksa altı ay sonraya kalırım bu da beni çok demoralize eder😔dua edin, şans dileyin bana olur mu🙏