3 ay kullandık evolvia. Fakat merak ettiğim için sma ya geçtik hemen hemen fiyatları aynı ancak bebeğim sma yı daha çok severek içiyor. Evolviada hiçbir şekilde gaz kusma gbi problemler yaşamadık gayet memnunduk sadece benim bebeğimde kilo aldırımı yavaş oldu. Sma yı da tavsiye ederim gaz kusma gbi problem bunda da yaşamadık ve kilo aldırımı gayet güzel.. ☺️👍🏻