Nslhn53 File351047 bende istedim onu ama tavan olayını bir çözemedik tavanı sıcak olsun diye karton pyrle kaplamışlar 🤦♀️
DogaLina Nslhn53 evet pahalılar ben manuel aldım civilden cok net hatırlamıyorum fiyatını ama 50-60 tl bişeydi bi bak istersen e bebekte olabilir
Maviiii Nslhn53 reflü yatagı iyiki almışım gönlüm rahat uyudum geceleri yoksa başında kesin beklerdim
espalp Nslhn53 elektrikli ana kucağı, bumbo oturak, joie mimzy lx mama sandalyesi. Verdiğim her kuruş helal olsun 🤣
Yavuzuannesi2012 Nslhn53 avebt süt sağma makinesi, avent suluk, ikea antilop mama sandalyesi, bondigo kendi sallanan salıncak 🤭 oyuncaklar da üst üste dizilen kutucuklar, eşleştirme oyuncakları, ilk kelimelerim..
Yavuzuannesi2012 Nslhn53 dönenceyi bebekler için önermiyolar canım almamakla iyi yaptın . Araştır istersen.