RabiAsya Nslhn53 Oyuncak kısmına geçemedik henüz kızım prematüre 2 ay 18 günlük. Ama şu an için iyi ki almışım dediğim tek şey reflü yatağı. Küvezden geldiğinden beri sadece onda yatırıyorum kussa bile boğulma tehlikesi olmuyor yada minimuma iniyor 🍀
Zeynepeceninannesi-3 Nslhn53 piyanolu oyun halısı baya oyalıyor kızım severek oynuyor çıngıraklı renkli yumuşak toplar dişlerinide kaşıyor ilk adım arabası benim aldıklarım bunlar tavsiye ederim
SinemTvl Zeynepeceninannesi-3 oyun halısında ne zaman vakit geçirmeye başladınız biz 3.5 aylığız hiç dikkatini çekmşyor uzanmıyor oyuncaklara eller hep ağızda
Nslhn53 Aybuke_27 ateş ölçer olmazsa olmaz bizde aldık şu kulaktan ölçenlerden izin vermiyorlar ki ölçim doğru dürüst pişman oldum biraz
Nslhn53 Deletedmom278 ikizlerim doğmadan çok salıncak baktım ama acemiliğime geldi şimdi olsa onu alırdım
Nslhn53 Senha hoppalada kararsız kaldım salıncak aldım part olanlardan annemlerin evindede tavana asmalı var onu seviyorlar
DogaLina Nslhn53 evet pahalılar ben manuel aldım civilden cok net hatırlamıyorum fiyatını ama 50-60 tl bişeydi bi bak istersen e bebekte olabilir
Yavuzuannesi2012 Nslhn53 dönenceyi bebekler için önermiyolar canım almamakla iyi yaptın . Araştır istersen.