Irmak09 Bende cok istiyorum ondan 4yillik evliyim esyalarim yeni fakat cok şık duruyor cok hosuma gidiyor surekli arastiriyorum ozelikle toprak rengiyle yeşil
yazlila Irmak09 benimde eşyalarım yeni ama hem hoşuma gidiyor hemde takımımdan memnun değilim taşınmamızıda fırsat bildim🙈Benimde gri çok hoşuma gidiyor ama bakalım
yazlila 1ogretmenanne benim ilk değil canım da memnun değilim takımımdan zaten.sanırım mağazadan alırız internete bu konuda güvenim tam değil.
Irmak09 yazlila insallah gonlunuze gore olur bende esim kanepeyi yakti onu firsat bildim almayi dusunuyorum bizimde tasinma isi var bakalim gercekden cok sık duruyor
Deletedmom245 yazlila ben çok memnunum☺️ Özel kumaş yaptırmıştım ben, Leke vs tutmuyor çok daha iyi oluyor☺️
Emeliss yazlila kardeşimin var ama hiç kullanışlı değil açılmıyor mesela ve minderlerinin arası sürekli kırıntı doluyor çocuklu evde normal tabi sürekli temizlik istiyor kardeşimde görüntüsü falan çok güzel ama kullanışı sıfır diyor 🤷🏻♀️
Senha yazlila ben kullanıyorum 8 aydır şimdilik çok memnunum aralarına birazcık kırıntı felan dolıyor ama sürekli süpürünce sorun olmuyor tek şikayetim benim koltuklarımın minderleri yapışmalı ayrı yani çıkabiliyor oğlum onları günde 1500 defa söküyor😕
Denisskaratas yazlila ben kullanıyorum çok severek aldım misafirim geldiginde yatak bile oluyor sandıklı degil tabikide rahat yani