yazlila ben birini chester birini daha modern aldım yine kapiton zımbalı gören ayrı takım demez tekli koltuğum da başka bir takımın ama o da uyumlu öyle takım takım değil de uyumlu farklı daha çok seviyorum chester olan biraz sert diğeri yayılmalık genelde diğerine oturuyoruz tv yemek vs hep koltuk üstünde çünkü bizim evde