mihrosum kuzum zaten yeterli alıyo bikaç kaşık diyosun 🤔 anne sütü mi formül süt mü alıyo peki, zorlama Bi de canım ben o hataya düştüm zorladıkça ve pütürlü vermeye çalıştıkça ek gıdadan nefret etti kendi haline bırakınca kendisi istemeye başladı. Doyurucu olmayacak şekilde ve yarım çay bardağını geçmeyecek şekilde olmalı zamanla 2 çay bardağı 1 yaşına kadar da 2 çay bardağı olacak şekilde ilerlemeli sonra rahatlıyorsun Bi nebze zaten 😍 10 gündür yoğurt veriyorsun, Bi tepki vermediyse diğer şeyleri de dene hergün birleştirerek gidersin karışımlı tadımlar bittikten sonra anne sütü alıyorsa ilk önce sütle besleyip sonra tadım yaptırmak lazım ek Gıdayla doyum sağlanamaması için 😍