mihrosum arkdaslar tadım yapıyoruz. Havucu tukurdu puskurttu ve yemedi. Kabaga gectık. Aynı sekılde onuda puskurtuyor. Ne yapmam lazım. Nasıl bir yol izlemem gerekiyor
Doruk12 mihrosum suyla veya anne sütüyle ya da formül sütle açabilirsiniz tükürmesi normal öyle deneyin yer 😍
Zuleyha__19 mihrosum gerçi tadım yapıyoruz dedin sanırım 6 aylık canım henüz erken pütürlü için acele etme 🥰
Zehra_Ens Pütürüni biraz azaltın yavaş yavaş alıştırın. Yoğurtla karıştırıp verebilirsiniz öyle daha kolay yutuyolar
Zehra_Ens mihrosum tabii ☺️ Benim bebeklerim yoğurt çok seviyo kahvaltıda labne yemediklerinde bile 1 kaşık yoğurtla karıştırıyorum severek yiyolar. Hemen hemen her yemeklerine koyuyorum bir iki kaşık. Kıymayla da karıştırıyorum kabakla da çok güzel olur bence ☺️
Zuleyha__19 mihrosum canım baya erken daha makinadan geçir iyice pürüssüz olsun öyle ver pütürlü için sekiz ay filan normal yine ara ara tattırırsın zaten bebek kendini belli ediyor yemeyecek diye endişelenme yiyor illa ki 🥰
Doruk12 mihrosum aa daha 6 aylık olmamış 😊 3 gün kuralı yapıyor musun canım püre şeklinde başla o zaman, zamanla da pütürlü yaparsın aşama aşama. İyice rendele veya ez ya da blenderla yap
SerenBulut mihrosum Eger ilk tadimlarsa oncelikle pure seklinde baslamistim ben sonradinda puturluye geçmiştim
Aryasare mihrosum Tadımlardaysanız önce püre yapın. Ben tadımlar bittikten sonra pütürlüye geçtim 6 bucuk aylıgız 😊 Önce tükürdü ama şimdi alıştı
mihrosum Aryasare pure nasıl olacak canım afedersin ama pek bilmiyorum catalla ezıyordum demek yeterli olmadı
Mires mihrosum çok normal daha alışma sürecinde ilk defa anne sütünden başka birşey tadınca haliyle garipsiyorlar zorlamadan her gün azar azar tattırmaya devam et zamanla alışır
Mires Birde yukarıda arkadaşlarında dediği gibi katı yapıyorsan yiyemez benim kızımda yiyememişti biraz daha sulu püre halinde yap daha kolay yer
Aryasare mihrosum Ben baslarda blenderdan geçirdim iyice püre haline geldi. Tadımlardan sonra pütürlüye geçin mutlaka ama 🙏