Kızlar şuan 7 aylık olduk bir aydır tadım yapıyoruz gün içinde başka birşey vermiyorum ben ya mesela elma tadicaz diyelim o gün elma tattiriyorum ve bitti o kadar. Yeni yeni sabah tadım yapacağımız şey sonrada daha önce tadım yaptığımız birşeyleri veriyorum . Burada görüyorum kahvaltı ara öğün akşam yemeği falan nasıl yapıyorsunuz daha tadimlar bitmediki nasıl oluyor biri anlatsa 😅