Zeynepmeryem01 gezgin_anne yani doğru ama canbebe de o kadar ucuz değil 120 tanesi 90 lira falandı işte indirimden aldım ne bilim denemek istedim yoksa bebeğimin sağlığı herşeyden öncedir
gezgin_anne Zeynepmeryem01 tabi ki evy baby iyi bi bez dediler fiyatı uygunmuş cnm denemek istersen ben kullanmadım ama
Apalie Zeynepmeryem01 yani çok sıkı yapmayın elbette çocuk bunalmasın ama normal bağladığınızdan biraz daha sıkı bağlayıp deneyebilirsiniz, dediğim gibi ben taşma problemi yaşamadım, o yüzden bağlamada bir sorun olabilir
Deletedmom336 Zeynepmeryem01 evet yeni alinca once bi az alip denemek iyi oluyor bi kere bnmde oyle olmustu sık sık degistirip bitirdim mecbur
Zeynepmeryem01 balkabagianasi bimin bezi sanki iyi değil gibi denemek istemedim hiç kaliteli gelmiyor gözüme kullanmadan bilemem ama ne bilim
Seda_123 Zeynepmeryem01 Ben almıştım 1 paketten sonra almadım begenmedim yapar yapmaz alman lazım altını bekleyince hemen dışına geçiriyor A101 soffio kullanıyorum çok çok memnunum hemde uygun prima kullanmış biri olarak soffioyu çok begendim
Deletedmom292 Morcivert061 bende şaşırdım yorumlara 1 aydır kullanıyoruz sleppy taşırıyor diye tercih ettim ama memnun kaldım bende