Zeynepmeryem01 Kullanan varmı 3 paket aldım her taktığımda taştı sadece bendemi böyle oldu ya kaç kere üst değişti nerde yanlış yapıyorum🤦♀️
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Zeynepmeryem01 Canbebe sızdırmada bir numara diyebilirim. Bizdede öyle oldu. Ben evybabyi aldım mutluyuz 🌙
Tnshmszynp Zeynepmeryem01 ben denemek için almıştım güzel bence ama lastik izi yaptı yoksa guzeldı arka bariyeri var mavi renk onu ıcıne katlayın ve biraz sıkı baglayın tabi bu yenu cıkanı eskısınj bilmiyorum
Morcivert061 Zeynepmeryem01 bende sipariş vermiştim hatta verdikten sonra sordum herkes taşma yapıyor sızdırıyor dediler pişman oldum verdiğim paraya ürünü kullandım çokta memnun kaldım ben hiç bi sıkıntı yaşamadım hala kullanıyorum
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Zeynepmeryem01 Yaramadıysa yaramıyor maalesef. Ben nefret ettim neyseki kucuk paket marketten almisti esim bitirene kadar canım çıktı
Deletedmom292 Morcivert061 bende şaşırdım yorumlara 1 aydır kullanıyoruz sleppy taşırıyor diye tercih ettim ama memnun kaldım bende
Aleynaterzi Zeynepmeryem01 ilk 4 ay prima kullandik fiyatindan ve kremli parfumlu olduğu icin sleppye gectik. Kizim 15 gun sonra yaşına girecek cok memnunum
Zeynepmeryem01 Aleynaterzi ya gerçekten mi herkes ayrı bişey diyo nasıl oluyor anlamadım mecbur kullanıcam da artık sürekli değiştiririm artık napiyim
Ebruli101 Zeynepmeryem01 canım bol yapınca taşıyor maalesef 🤣 aynı beze geçiş yaptım yaklaşık 1 aydır kullanıyorum ishal şeklinde yapınca çıkıyor bazen
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Zeynepmeryem01 Baby turco, sleepy, canbebe, bebeland, bim hepsibi denedim hepsinde aynı sorun ya çişi ya kakası cıkıyordu. Evy babyde hiç sorunyok cildide kuru, bezden taşmada yok. 12 saat kalıyor bir kere sızdırmadi toptan alip kullaniyorum.
Apalie Zeynepmeryem01 yeni canbebe nasıldır bilemiyorum, henüz tecrübe edemedim ama eski paketlerinden bolca kullandım, çok da memnun kaldım, taşma problemi falan yaşamadım, acaba biraz gevşek bağlıyor olabilir misiniz
Zeynepmeryem01 Apalie yani çok bez kullandım ama çok sıkı yapıpda bunaltmak istemiyorum çocuğu ondanmıdır
Deletedmom336 Zeynepmeryem01 evet yeni alinca once bi az alip denemek iyi oluyor bi kere bnmde oyle olmustu sık sık degistirip bitirdim mecbur
Apalie Zeynepmeryem01 yani çok sıkı yapmayın elbette çocuk bunalmasın ama normal bağladığınızdan biraz daha sıkı bağlayıp deneyebilirsiniz, dediğim gibi ben taşma problemi yaşamadım, o yüzden bağlamada bir sorun olabilir