Zeykemk26 [bilinmeyen] yaptırdık canım bızde acayıp ağladı ya varya. Sımdı karton bardakla çözüm buldum iyiki dıyorum suan uyuyor uyanıyor bakalım ne olacak kremı nasıl surucem onu dusunuyorum degınce aglıyor😥
DysAk Zeykemk26 benim doktor karton bardak önermedi neden acaba ? Direkt bezledim beze kremleri sürdüm öyle söyledi
DysAk Etuna sünnette hiçbir sorun yaşamadık doktor kremler ve fitil verdi onları kullandım şimdi inşallah bir sorun yaşamayız böylw devam eder
Zeykemk26 DysAk valla cabuk ıyılessın dıyedır ama durmuyordu mecbur kaldık canım oyle rahatız suan valla bez deydıkce coook agladı
Melisa07 Arkadaşlar bebeğim 2ay 2 günlük ben de sünnet yaptırmayı planlıyorum 2.5 aylıkken. Önerileriniz var mı? Bir de şu karton bardak olayının ayrıntılarını anlatır mısınız?
DysAk Melisa07 sünnet olurken yanında olun elini tutun konuşun hiç farketmiyor bile siz hiç bakmayın sünnet yerine benim oğlum hiç ağlamadı fark etmedi bile. Ama şimdi huysuzlanıyor 😕
Baldudakege 4ay 18 günlüğüz 6.aya girmeden yaptırın dedi doktor.yorumları okurken bile içim eridi.ocak başı gibi yaptırıcaz lokal olur dedi eğer 6.ayı geçirmeZsek . Yanında olsam dayanabilir miyim girmesem ben yokken korkarmı ayy stres yaptım çok kötü
Gulsahemir Baldudakege ben girmiştim dışarda daha stres olurum diye iykide girmişim içim daha rahat etti
demetdemircioglu Ddd00 bardagin altini kestik biz agiz kismini pipiye kapattik bezledik bezin pipiye yapisma degme ihtimali kalmiyo
Seval93 Bizde 3buçuk aylıkken yaptırdık. Karton değil de köpük bardak almanızı tavsiye ederim bize öyle demişti doktor daha yumuşak ve bükülmüyor bardak bezin altında. Bize paranox fitil de vermişti doktor bi sabah bi akşam fitil veriyordum aralarda 5-6 saatte bir carpol şurup ağrısı hafifliyordu tabi ama o hafif halini bile 3 günde zor atlattık bayağı sancılıydı o yüzden tavsiyem doğar doğmaz yaptırmak o zaman acıyı anlamıyorlarmış hiç yaptıranlar öyle diyor
Gulsahemir Etuna evet sünnet ten yarım saat önce calpol verdik sonrada 8saat arayla 2/3 gün kullandık