DysAk 20 günlüklen yaptırdık, pansuman bardak vs olmadı, bez değişirken krem sürdük o kadar. 2 gün sonra hiç bişey kalmamıştı banyo bile yaptık. Anestezi de almadı oğlum. Çok memnunum. Yenidoğan sünnet yaptırın, bebek büyüdükçe karton bardak, pansuman vs gerekecek iyice zorlanacaksınız.