MerveC BuseCan bende kullanmadım canım ama üst dişlerimiz çıktı üstüne birde Boğaz enfeksiyonu geçiriyor cok huysuz ha birde 36. Atak aftasını geçirdik kaos dolu günlerdi
morsevenfilolog BuseCan Havuç sert olduğu için muhtemelen yiyemeyecektir. :) Benim kızımı rahatlatmıştı. Denemek isterseniz diye yazdım. 💐
Gokturkunannesii BuseCan hahah benimki de aynı ben de yıkayıp yıkayıp veriyorum eline rahatlıyor yavrucak😁
[silindi] BuseCan Bende hiç diş jeli kullanmadım hiç faydası yok çünkü. Bizde de belirtiler 5 aylıkken başlamıştı. 9.5 aylıkken alttan iki tane diş birden çıkardı.
Gzdzeynep BuseCan alt dişler için değil ama üstler için kullandım çünkü ağrıdan uyuyamıyordu çok huysuzdu jeli sürünce bir rahatlama geliyordu. Altlar çok kolay çıkıyor bu arada.
Arslan BuseCan Benimkide 6 ay 29 günlük iki gün önce ikinci dişide patladı araları bi kaç gün sürdü bu kdar hızlı pes pese cıkmasını beklemiyorduk 😄 Bu süreçte yeşil soğanın kökünü dolapta belletip soguk soguk vermek baya rahatlattı,harici bisey vermedim.