BuseCan Kızlar oğlum 5.5 aylık ve diş geliyor doktorum cal - gel diş jeli ve dolven ilaç verdi. Kullanan var mı ? Kullanmalı mıyım çok kararsız kaldım.
Deletedmom277 BuseCan Ben hiç diş jeli diş tozu gibi şeyler kullanmadım. İlk dişini 5 ay 20 günlükken çıkarmıştı. Ağrısı tabi oluyor ama bu da bir süreç maalesef
BerkinAnnesi_32 BuseCan ikisinide kullanma derim ağrı kesici düşünürsen calpol en masumu jel olarak değil de diş granül ü var tetagil minik minik toplar ağzına döküp elinle diş etlerine masaj yapabilirsin ilaç değil bu bi nevi vitamin gibi düşün jel versen de yutar hemen zaten ve içind e bi sürü madde içeriyor o calgel inceledim daha önce
Gokturkunannesii BuseCan bizim doktorumuz dış yellerini önermemişti onun yerine soguk uygulama yapın demisti. Ya da dış kasiyicilar da alternatif olabilir.
Birkoalaanasi BuseCan ağrı kesiciyi aşırı huzursuz ve uykusuz kalacak kadar ağlarda verebilirsin. Ağrıları sancıları olacaktır mutlaka 🥀
BuseCan Gokturkunannesii diş kaşıyıcı hiç almıyor evde 7-8 tane var hiç almadı onun yerine çıngırak yiyor 😂
Gokturkunannesii BuseCan hahah benimki de aynı ben de yıkayıp yıkayıp veriyorum eline rahatlıyor yavrucak😁
morsevenfilolog BuseCan Diş jeli de kullanabilirsiniz gayet tabii. Ama ben daha çok dolaptan çıkardığım soğuk havuç, salatalık, taze soğan(sadece beyaz yeri) eline veriyorum. Soğuk soğuk hem ağrısını azaltıyor hem de kaşımasına yardımcı oluyor.
Brgl Bende hiçbirşey kullanmadım ama içi şu dolu dış kasiyicisini dolapta soğutun damaklarını rahatlata bilirsin
morsevenfilolog BuseCan Havuç sert olduğu için muhtemelen yiyemeyecektir. :) Benim kızımı rahatlatmıştı. Denemek isterseniz diye yazdım. 💐