Koalammm Ağız kenarında boyun kısmında da var anlayamadım neden olduğunu 🤦♀️ 3 gün ateşlendi sonra ateşi düştü 2 gündür bişeyi yoktu ateşle alakası olabilir mi ?
Birkoalaanasi Koalammm ateş yapabilir. Devam ederse ve emziriyorsan bir süre süt ve ürünleri yeme gözlemle.
Koalammm Birkoalaanasi yok emmiyor 11 aylık ateşi düştü 2 gündür ateşlenmiyor bu sabah kalktıgımzda fark ettim bu noktaları boyun kısmında ağız kenarında daha çok
Momsbabyy Koalammm Benim kızımın sağ yanağında baya baya var ağzının kenarından tutun gözünün kenarına kadar neden olmuyor ki?
su_sde giz aynen ateşin dışa vurması gibi yeğenim de olmuştu Koalammm korkma doktorunuz varsa ara sor yoksa daha tecrübeli anneler var
Koalammm giz baktım ona da ama çok büyük döküntüler onlar ateşi 38 üstüne çıkmadı o hastalıkta 39-40 arası olabiliyormuş ateş
Efy Kızımda olmuştu aynısı 3 gün ateş sonunda doktora götürdük endişe etmeyin 6. Hastalık dedi ateş sonrası olurmuş bir günde geçmişti
Thanim Koalammm 6.hastalik olabilir oglum da ates yapmamisti fakat dokuntuleri boyleydi atesi de olabilir demisti doktor, bir tane nemlendirici yazmisti sadece vucuduna sur demisti herhangi bir tedavisi yok diye de belirtmisti
Koalammm Thanim Brgl Sagolun Kızlar😊 İşte bayağı bakındım internete 39-40 derece ateş olurmuş o hastalıkta biz 38’den yukarı olmadı şükür ama 3 gün sürdü ateşi
Brgl 6.hastalık canım ateş düştükten sonra döküntü oluyor korkacak birşey yok bir kac güne geçer bizde yeni atlattık
Misskokulum Koalammm ateşi dışarı vurmuş ta olabilir yedigi bir şey alerji yapmış da olabilir yanlış yönlendirmek istemem