Ben burda aktarda vanilya çubuğu da bulamadım ya zaten kahve deryası falanda açık değil pastaneleri bayağı Bi gezdikten sonra vanilya buldum katkısız ama hala çok zor yiyor demek ki alışması gerekiyo su veriyorum içiyo lıkır lıkır ama mamaya gelince diliyle itiyo birde kusma yaptı bayağı bir 🤷🏼♀️