Merhabalar oğlumda atopik dermatit ve süt alerjisi var emmediği için pregomin mama başladık ama bilen bilir tadı berbat ve bebekler zor kabul ediyor 5-6 gündür zorla içiriyoruz pekmez eklediğim halde sevmiyor aç yatıyor resmen. Sorum şu vanilya ekleyip içirebiliyormuşuz birde bu vanilyayı nerden bulabilirim. Bebeği bu mamaya nasıl alıştırdınız çok üzülüyorum