Mom62636362 Sedaozkul_52 emla işe yaraması için sürdükten sonra buzdolabı poşeti ile sarın bölgeyi o nüfuz etsin, en az yarım saat beklemeli
Sedaozkul_52 Mom62636362 Beklettim canım çöp poşetine sardım yarım saat bekledim galiba her cilde yaramıyor anlamadım gitti ama jetex uyuşturdu mesela
Mom62636362 Ze-yos123 anestol yanık kremi değil miydi? Küçükken güneşe alerjim olduğu için yanardı yüzüm kolum onu kullanırdım hep
Sedaozkul_52 Arasannesi Bak jetex aldım 31 liraya sürüp üzerini poşetle kapattım 1 saat bekledim uyuştu dene sende istersen
Deletedmom268 Sedaozkul_52 evet bende fazla acı olmuyor braun markası ıslak ve kuru çalısıyor canım bakabilir sın netten acı oluyor ama dyanılmayacak gıbı degıl agdadan da az acı oluyor su altında