Sedaozkul_52 Alinadefne Yok canım ne acıması doğum acısı da ne ki zaten hepimiz acısız pırt diye doğurduk 😂😂
Sedaozkul_52 ozzge Yarım saat ideal diye düşünmüştüm. Jetex diye bir marka var eltimden aldım onu sürdüm 1 saat beklettim gerçekten işe yaradı bundan sonra favorim o
Sedaozkul_52 Alinadefne Valla bende öyle diyodum yani hiç çıt kırıldım değilim sanıyodum doğuma gidince öğrendim meğer canım ne tatlıymış 😁 etrafımdaki komşu teyzeler öyle diyo ay ne kadar tatlı canın varmış biz 5 er tane doğurduk 😂😂
Sedaozkul_52 Deletedmom268 Evet biliyorum ama eczacı arkadaşım onu tavsiye etmedi aradım ben kullandım bi halta benzemiyor ama sen dene bir dedi iyice araştırmam lazım bir arkadaş buz demiş onuda denicem
Arasannesi Sedaozkul_52 valla uyusturuyo hıssettırmıyo dedıklerı kremı surdum hıc bır ıse yaramadı bence hıkaye bunlar.ısmını hatırlamıyorum seneler evvel kullanmıstım baktım fayda yok bıdaha surmedım
Sedaozkul_52 Arasannesi Bak jetex aldım 31 liraya sürüp üzerini poşetle kapattım 1 saat bekledim uyuştu dene sende istersen
Mom62636362 Ze-yos123 anestol yanık kremi değil miydi? Küçükken güneşe alerjim olduğu için yanardı yüzüm kolum onu kullanırdım hep
Sedaozkul_52 Mevara Valla herkes öyle diyor ama jetex uyuşturuyor acaba herkesin cildi kabul mu etmiyor
Deletedmom268 Sedaozkul_52 aklıma geldi bıde canım ben virüs çıkalı agda ya gitmiyorum evde kendim alıyorum suyun altında çalısan epilasyon makinem var suyun altında cok hafif oluyor fazla acı olmuyor eğer almak istersen bakabilirsın
Deletedmom268 Sedaozkul_52 evet bende fazla acı olmuyor braun markası ıslak ve kuru çalısıyor canım bakabilir sın netten acı oluyor ama dyanılmayacak gıbı degıl agdadan da az acı oluyor su altında